De start van het succesverhaal van Puschkin ligt in de Oktoberrevolutie in Rusland. Veel Russische families vluchtten op dat moment voor het nieuwe regime naar Berlijn. Met een van deze families kwamen een traditioneel recept uit het tsaristische tijdperk naar Duitsland, dit zou door de jaren heen uitgroeien tot een van de meest succesvolle merken in het land: Puschkin Vodka. In de jaren 60 van de vorige eeuw werd Puschkin voor het eerst gelanceerd in een legendarische reclame campagne met Vilim Vasata en Charles Wilp. De held van de campagne was Frank S. Thorn, een man die wist hoe hij moest overleven. Zelfverzekerd, onverstoorbaar en altijd meester van de situatie, reisde hij met de Puschkin beren van het ene avontuur naar het andere. De twee waren overal te vinden op de evenaar, in het poolijs, maar ook in luxe bars en op aantrekkelijke jetset feesten. Frank S. Thorn besprak zijn eigen kijk op de dingen, in diepe filosofische gesprekken met zijn rustieke metgezel. Het thema van de twee: Puschkin - voor stoere mannen. Het resultaat: Puschkin werd al snel de meest succesvolle vodka in Duitsland.
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.